Cliente had haar eigen onderneming met personeel. Door een combinatie van factoren waaronder minder goed personeel en financiele spanningen, viel cliente met grote regelmaat uit tegen het personeel. Dit gebeurde dan in der mate heftige woede uitvallen dat cliente zich daar zelf ook erg slecht onder voelde.

Naast de gebruikelijke NLP technieken om ervoor te zorgen dat cliente meer grip op haar woede kreeg, en daardoor minder vaak en minder heftig boos op haar personeel werd, is ook tijd geinvesteerd in het coachen naar het opzetten van een goede en gezonde onderneming. Met name is er ook gekeken naar het personeelbeleid en leerde cliente dat zij ter bescherming van zichzelf en de goede medewerkers zich harder moest opstellen naar de medewerkers die de kantjes ervan afliepen. Maar dan op een gezonde manier waardoor zij zelf zich beter over zichzelf gaat voelen, maar ook dat de andere personeelsleden het gevoel krijgen dat zij een goede leider aan het roer hebben staan.
Categories: NLP Cases

No comments

Add Comment

Enclosing asterisks marks text as bold (*word*), underscore are made via _word_.
Standard emoticons like :-) and ;-) are converted to images.

To prevent automated Bots from commentspamming, please enter the string you see in the image below in the appropriate input box. Your comment will only be submitted if the strings match. Please ensure that your browser supports and accepts cookies, or your comment cannot be verified correctly.
CAPTCHA

Submitted comments will be subject to moderation before being displayed.